Wednesday, April 8, 2009

Debut

Assalamualaikum warahmatullah..

Alhamdulilah, akhirnya tercipta juga blog yang saya harap adalah yang terakhir untuk saya, setelah entah berapa banyak yang telah saya bina tapi terbengkalai di tengah jalan.hehe.
Atas dorongan seorang kawan..thanks Dini..hehe, dan atas niat saya untuk berkongsi dan untuk menjadi kenangan hari esok..juga sebagai updates untuk teman-teman yang jauh di mata. Ia bukan sahaja catatan semasa kembara di bumi Indonesia ini, tapi insyaAllah..untuk catatan selama mana nyawa di kandung badan..(eh betul ke ayat ni..lupe dah huhu) . InsyaAllah saya akan istiqamah menghidupkan blog ini.
Pesan Dini: "Jangan copy-paste je tazkirah, taip sendiri.." haha. i know what's that mean..ahaks.
Sekian dulu. got to go
Wassalam

2 comments:

  1. Pesan Dini: "Jangan copy-paste je tazkirah, taip sendiri.."

    hehe..lawak betui. I cakap je. write with ur heart then i wud b meaningfull.

    btw, its a gud beginning. menulislah for yourself and share with others

    All the best bang ^_^

    ReplyDelete
  2. thanks a lot bang.hehe.
    yurp, right with the heart and it will be meaningful.. (",)

    ReplyDelete

Suarakan seikhlasnya~ Thank you ;)